Verantwoordelijke Klusdienst

verantwoordelijke klusdienst

Kotee is de thuiszorgdienst die dicht bij de mensen staat. Letterlijk en figuurlijk.

Onze missie is eenvoudig: we willen mensen zo lang mogelijk kwalitatief thuis laten wonen.

En onze diensten zijn daarop afgestemd.

Met een klusdienst, een dienst thuisverpleging, maaltijden aan huis en een poetsdienst zie je altijd wel één van onze wagens in de kotee.

Maar het verschil maken we vooral door ook op een andere manier dicht bij mensen te staan.

Door een luisterend oor te zijn, een onverwacht extraatje aan te bieden en door onze dienstverlening te verbeteren op basis van de behoeftes van onze klanten.

De klusdienst doet dit voor mensen thuis, maar ook voor bedrijven.

En om meer mensen zelfstandig thuis te laten wonen, moeten we meer mensen kunnen helpen.

Kotee wil dan ook verder investeren in het professionaliseren en uitbouwen van de klusdienst.

Als verantwoordelijke klusdienst, heb jij dan ook een belangrijke rol in dit verhaal:

Takenpakket 

  • Je staat in voor de dagelijkse organisatie, coördinatie en planning van de klusdienst en biedt ondersteuning bij het aanwerven, coachen en ontwikkelen van de medewerkers.
  • Je zorgt voor de correcte administratieve afhandeling van de technische dossiers en beheren van het technisch magazijn
  • Je doet de budgetopmaak en volgt de productiviteit en rendabiliteit op.
  • Je biedt de medewerkers commerciële ondersteuning aan bij prospectie, opstart en opvolging van klanten en gaat ook zelf actief op zoek naar nieuwe klanten. De opmaak van correcte offertes op maat is hierbij een belangrijk onderdeel.
  • Je bent ook zelf het aanspreekpunt en je stuurt bij waar nodig.

Dit doe je natuurlijk niet alleen. De administratieve equipe, de HR staf en directeur zijn altijd in de kotee om jou te helpen.

Verwachtingen 

Wanneer kan ik beginnen?

Blij dat je enthousiast bent. Solliciteren voor deze functie kan wanneer je:

  • Beschikt over een relevante werkervaring van minimum 2 jaar, bij voorkeur in een technische sector of een bouw- en renovatiecontext
  • sterk bent in plannen en organiseren, ervaring hebt met prospecteren en offertes opmaken
  • Er niet voor terugdeinst om een team van medewerkers aan te sturen en te coachen
  • Ondanks onvoorziene omstandigheden focus houdt en de vooropgestelde doelen haalt
  • Met overtuiging initiatieven naar voor brengt om structurele problemen aan te pakken

Aanbod 

En wat staat daar tegenover?

Wat we jou bieden is het volgende:

  • Een contract onbepaalde duur van minimum 32u/week, maximum 38u/week.
  • Een gevarieerde functie aan in een vooruitstrevende, mensgerichte omgeving;
  • Een stabiele werkomgeving met een open en aangename werksfeer met respect voor de combinatie werkgezin
  • Verloning volgens B4-B5 weddeschaal waarbij alle relevante anciënniteit meegenomen kan worden
  • Interessante personeelsvoordelen zoals
    • Maaltijdcheques van € 6,5 per gewerkte dag;
    • Gratis hospitalisatieverzekering;
    • Aanvullend pensioensparen (2,5% van jouw bruto jaarloon);
    • Woonwerk verkeer: gratis openbaar vervoer of fietspremie;
    • dienstwagen;
    • Gratis griepvaccin;
    • Andere personeelsvoordelen zoals winkelkortingen, goedkopere pretpark- en cinema tickets,...

Solliciteren 

Hoe gaat het praktisch in zijn werk?

De selectieprocedure bestaat uit een cv screening, functierelevante case, een selectiegesprek en een assessment bij een externe partner.

Solliciteren kan via deze link t/m 14/01/2022.

Meer weten over deze vacature? Dan kan je hiervoor terecht bij rekrutering@motena.be of via het telefoonnummer 0496/19.00.94.

Bijlage: functieprofiel